Klantenservice

 

Betalen

Voor betalingen werk ik samen met Mollie en u kunt veilig en snel betalen via iDEAL en Banconact. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Als er problemen zijn met de betaling via de genoemde betaalmethodes dan kunt u contact opnemen en kijken we samen naar een passende oplossing.

Levertijd

Producten welke op voorraad zijn, worden normaal binnen 1 tot 3 werkdagen na besteldatum verzonden tenzij anders vermeld. De bestelling wordt in 1 keer verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn. Omdat we samenwerken met kleinschalige, lokale ondernemers waar alles met de hand wordt gemaakt kan het soms wat langer duren voordat een gewenst product weer op voorraad is. Zodra er bekend is wanneer een artikel weer op voorraad is wordt dit vermeld op de site. Mocht je een product eerder willen ontvangen of een vraag hebben over de verwachte levertijd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice: info@fleurjehaarop.nl

Bezorgen

Fleur je haar op verzend alle pakketten en brievenbus pakketten via post NL. De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,95 per pakket en vanaf € 50,00 is de verzending gratis!

Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@fleurjehaaop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@fleurjehaarop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Retouradres:

Fleur je haar op, De Regge 19, 7676 EP Westerhaar-vriezenveensewijk.

Mochten er nog vragen zijn over het retour zenden dan kan dat via: info@fleurjehaarop.nl

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fleurjehaarop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.